Naprawiamy urządzenia wszystkich marek

Czym się zajmujemy?

Specjalizujemy się w naprawach telefonów, smartfonów, tabletów, nawigacji GPS i laptopów. Naszym największym atutem jest doświadczenie, ponieważ już od ponad 15 lat prowadzimy własny serwis sprzętu elektronicznego. Wraz z dynamicznym rozwojem rynku nieustannie pogłębiamy swoją wiedzę o aktualne rozwiązania technologiczne. Codziennie spotykamy się z nowymi problemami naszych klientów, dlatego wiemy, jakie uszkodzenia zdarzają się najczęściej i jakie rozwiązania są najlepsze.
Możesz spokojnie zostawić w naszych rękach uszkodzony sprzęt, ponieważ sami zamawiamy, testujemy i montujemy części zamienne. Masz możliwość wyboru oryginalnych podzespołów albo zamienników najlepszej dostępnej jakości. Wiemy też, że dla Ciebie liczy się czas naprawy, dlatego staramy się jak najszybciej wykonywać powierzone nam zadanie. Najczęściej naprawa zajmuje kilkadziesiąt minut! Czas realizacji naprawy wydłuża się jedynie w przypadku konieczności zamówienia nietypowych części zamiennych.

Serwis

Specjalizujemy się w naprawie urządzeń takich firm jak m.in:  Apple (iPhone i iPad), Samsung, Sony, Huawei, Xiomi, Oppo, LG, HTC, BlackBerry oraz różnych  nawigacji GPS, tabletów i laptopów wszystkich marek. Klienci powierzający nam drogi, markowy sprzęt nie muszą martwić się o jego bezpieczeństwo – na wykonaną usługę serwisową udzielamy gwarancji. Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem Serwisu.
Możesz u nas kupić także akcesoria do Twojego urządzenia: ładowarki, baterie i akumulatory czy folie ochronne. Jeśli w sklepie nie znajdziesz szukanego przedmiotu – skontaktuj się z nami. Jako importer pomożemy Ci sprowadzić części serwisowe niedostępne na polskim rynku. Przy zakupie podzespołów w naszym sklepie oferujemy pomoc doświadczonych techników. Jeśli nie masz doświadczenia w montażu zakupionych części i boisz się o uszkodzenie drogiego sprzętu albo jeśli jest to skomplikowane, jak np. wymiana szybki, skorzystaj z naszego doświadczenia.

Jak możemy rozwiązać Twój problem?

Jeśli dojdzie do uszkodzenia Twojego urządzenia, zgłoś się do nas, a szybko rozwiążemy Twój problem. Masz kilka możliwości na dostarczenie urządzenia do naszego serwisu. Możesz odwiedzić nas osobiście, wysłać przesyłkę samodzielnie pocztą lub zamówić naszego kuriera. W przypadku przesyłki polecamy to ostatnie rozwiązanie. Od wielu lat współpracujemy z firmą kurierską UPS, dzięki czemu mamy pewność, że nasze przesyłki są ubezpieczone i zawsze docierają do klienta na czas w nienaruszonym stanie. Kurier odbierze od Ciebie urządzenie i dostarczy do nas, gdzie zajmiemy się naprawą, a następnie odeślemy na wskazany adres. W przypadku wysyłki możliwa jest również płatność za pobraniem – możesz wtedy zapłacić za wykonaną usługę dopiero po naprawie. Wcześniejsze telefoniczne ustalenie terminu naprawy zapewni Ci gwarancję najszybszej wymiany. Jeżeli nie wiesz,  co dokładnie uległo zniszczeniu lub jak dobrać odpowiednie części zamienne – wyślij nam zdjęcie urządzenia. Postaramy się szybko zdiagnozować i ocenić skalę uszkodzenia.